Bakdag

Helluuu.
Blev inte att vara med varken felle, linnea, elin eller rebecka så jag passade på att baka litte.
Här för ni några smakprov hehe


Blåbärsbullar^
OBS eftersom vissa måste veta litte mer detaljer. Det är inte 4 bullar som man får var.
Man SKÄR en bit från den.


Gotttt^


Sen av degen som blev kvar blev det vanliga kanelbullar :)^

Efter baket for jag ner till kansliet och köpte nya byxor, eftersom dom andra va LITE trasiga(A)
Ikväll blir det då att träna med A-laget, hehe litte nervös är jag väl, även fast jag har tränat med dom förut.. :)
Men nu ska jag ta och läsa min nya FRIDA tidning.

puss

Kommentarer
Postat av: anna

tack men jag är nöjd med den jag har nu=) :$

2008-08-04 @ 17:05:35
URL: http://annacarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTT

2008-08-04 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback