fotboll

Just hemkommen från fotbollen. Ont i huvet, ont i benen och armarna. Blåmärke på låret. Haha, låter inte så kul va? JUST DÅ, kände jag bara att jag ville lägga mig ner och gråta. Bet ihop och klarade träningen hem. Då kom gråten, då kom smärtan från allt som händer just nu. Men jag har inte tänkt ge upp fotbollen för det? Jag älskar fotboll, visst gör jag. Ena dagen går det super, andra mindre bra... Måste verkligen börja komma iform nu. Vara mer aktiv.. Kanske inte så kul för er att läsa då..

Ikväll blir det att ta det lugnt. Se på tv med mammsen och pappsen. Sen lägga mig tidigt. Ursch vad jag är trött. Satt nog och gäspade hela dagen..

puss sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback