Ikväll..

..va jag med rebecka och felle. Först grattade jag ju såklart min lillebror. 9år bast, så jäkulst fort tiden går!:O
Snart fyller man ju själv år, om snart 2 veckor ;) Men nog om det. Efter vi hade firat Erik så for jag till lekparken med rebecka och felle. Va meningen att vi skulle vara med jonte och ville. Dom kom aldrig så vi for till rebecka och snackade med dom på msn?:O Skulel då vara med dom imorgon ist, eller egentligen senare idag för att vara exakt :) Spelade sen vattenpoker(den som förlorar får dricka ett glas vatten. Mer orkar jag inte förklara). Jag fick inte dricka ett glas, förutom då alla skulle göra det. Blev nå krångel. Så felle va den som drack minst 6 glas vatten. Hhee..

Nu blir det att sova.

puss sovgott

Kommentarer
Postat av: felicia

bara för att jag sög på det dära som rebecka brukade köra (A) men poker ägde jag på :}

2008-08-24 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback