Is true love just once in a life time?

Vet inte varför jag valde den rubriken egentligen.
Har bara börjat tänka mer på sånnt. Vad är äkta kärlek, sådant som får en att pirra i kroppen direkt man tänker på personen. Drömmar på natten, drömmar på dagen. Att man bara måste snacka med den för att bara snacka.
Spelar ingen roll vad man säger, bara veta att den svarar.. Att kanske ringa och höra rösten, höra andetagen.
Att krama om den och känna "nu är du min, bara min". Är det äkta kärlek, är det sådan kärlek som bara händer en gån i livet eller flera? Är det sådan kärlek som håller för evigt?




Va med felle idag, haha RÅKUL SOM VANLIGT DÅ! :D
Köpte en glass typ halv nio på kvällen, satt oss ute vid fontänen och skrattade i kylan.
Folk måste ju ha trott att vi har varit galna på något sätt.
Sen våran låt "Adam Tensta-My cool", våra galna danser.
Spelade yatsy på kvällen, käkade popcorn och skrattade.
Som vanligt vann felle, men jag lät ju stackarn få vinna...(A)
Studdsade sen studdsmatta, plattade till gräset och en massa shiet.
hehe du e söt.

Ska sluta att skriva för ikväll.
Sovgott och vakna torrt! ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Mia

hmm...du får allt ta dig en funderare på det där med kärlek ;)

2008-08-05 @ 00:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback