jaojaaaaaa

Okej nu är det såhär att jag verkligen inte kan fatta att vi börjar skolan I ÖVERMORGON?!
Fasen vad sommarlovet har gåt fort, det känns som att det va igår man kom hem från turkiet och nyss man kom hem från munkviken, asså för typ fem minuter sedan eller nått..?! Shiet, hoppas det blir bra nudå. Kommer att sakna den gamla klassen som faaan. Men läste någonstans att jag skulle se fram emot nya människor, se positivt på förändringar och en massa shiet. Hehe man kan ju alltid hoppas att det stämmer! :) Imorgon ska jag fan njuta av min sista lediga dag med nära och kära. Ha på mig mina nya halsband samt ring och sådant. Mår ganska toppen nu om jag ska vara ärlig. Nevös inför tisdag, men va fasen? Vi skulle ju ändå ha splittras i 9:an so what? Jo massa saker.
1. Tillbringa ännu ett år till med massa bra människor.
2. Sparat till en ännu större klassresa.
3. EN MASSA ANNAT OCKSÅ!

Det här kanske inte va så intressant.

ska sova,


Hej du kristna^

puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jävla bajs skola :( Jag vill skippa nian och komma till gymnasium NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Btw hey gud^

2008-08-17 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback