Konfirmation

Söndag 17/8-08
Hellluuu, han inte skriva så mycket igår. Hade främmande av mormor och morfar, så det blev att vara med dom. Sen va jag med gullfelle också :)
Så jag återberättar då.
Va med felle igår, köpte englass på konsum och snackade. For sen hem till mig och åt melon, yummie:]
Satt oss sen vid datorn då mormor och morfar kom. Va med felle en stund till innan jag skulle äta. Sen blev det att vara med mormor och morfar. Halv 8 ringde felle igen, vi stack till lekparken och åkte linbana samt tog roliga kort :)
9 for jag hem för att mamma ville det...'-.- aja, käkade godis och annat så det va kul. KLådde dom i UNO och sen va det dags att lägga sig. Jag tog mitt manus och började läsa genom det. Det va min dag igååår :)

Idag är det KONFIRMATION jag är jättenervös. Tänk om jag gör bort mig, tänk om jag snubblar tänk om...näe, jag ska inte tänka så. Glada tankar. Glada tankar! Önska mig lycka till! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback