My day

Hehe okej hur ska vi börja det här då?
Vaknade kvart över 8, låg och drig mig ett tag fixade sen till mig, tog mig ngt i magen och for iväg för att hämta signe. For sen till moppekursen, vi va verkligen hur trätta som helst. Jag trodde att jag skulle somna där, men som tur va så gjorde jag inte de. Vi kom först av alla så vi stod och pratade en stund innan folk börjde att droppa in, en efter en. Vi blev nog upp mot 10-15 stycken tror jag. Så va det dags för teorin, det va drygt och jobbigt. Men visste typ allt eftersom jag hade läst alla böckerna(A) Inte all då...men..i det hela så fattade jag nog det mesta. Lunsch vid 12, åt hamburgare sen satt vi och snackade med dom andra i en halvtimma om massa shiet. Sen åter dags för teorin och sen, vid halv 3 så va det dags för uppkörningen:S Trodde att jag inte skulle klara det, men klarade både balanstestet och bromstestet ganska bra.
For sedan iväg till konfan direkt efter. Vet inte vad jag ska säga om det, mer än att det va DRYGT jobbigt...

Men nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback