ont igen

Tisdag 26/8-08
Oj vad dagarna går fort. Det va en vecka sedan vi började. Det känns verkligen inte så..
Idag hade vi då den roligaste dagen. Eller kanske inte roligaste. Men en utav dom iaf. Hade nämligen två bildlektioner idag. Jag som då älskar bild blev överlycklig. Tyvärr så har vi ingen bild nästa år då. Så då blir det litte sämre.. SÅ nu blir det att satsa järnet till vinterbetyget. Ska väl ändå få upp det till ett VG va? Bara att kämpa på som alla säger..

Ikväll blir det att vara med Rebecka eftersom jag inte kan spela fotboll. Fick jätteont i höften efter fotbollen igår så ska vila den här ggn.. Ursch det känner verkligen inte kul=( Men jag får ta den smällen nu så jag kan träna mer sen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback