Solförkörkelse..?

Fredag 1/8-08
Gaah vad skolan börjar närma sig, 18 dagar kvar...hmm, längtar inte!
Sen igår, FY FASEN vad det började åska, va tvungen att slita ut alla kontakter osv.
Åskan va just ovanför oss, det blixtrade och mullrade som bara den, det va första ggn jag va rädd för åskan.
Egentligen äre ju ganska mysigt när det åskar, men fan inte så mycket!? :O

Inte jag som tog bilden,
men fasen att blixtrarna va så stora^

Idag skulle det vara solförmörkelse, 10.36...hmm, inte har någon sol försvunnit här än så länge.
Så det blir väl bara att vänta och se.
Nu ska jag baka jordgubbspaj, kommer in sen och skriver mer.

puss!

Kommentarer
Postat av: oliw

men du hade då iallafall mig :$

2008-08-01 @ 12:50:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback