Sooon it's konfaskitläger..

Måndag 11/8-08
TJOOOLLAAHOOPPP!
Kom just hem från konfaskiten igen. Gahh..fasen vad skönt det ska bli när det är över för gott..det börjar faktiskt bli litte uttjatat nu. Imorgon sticker jag och konfagruppen till Munkviken, där ska vi käka munkar, nämen det är nå läger där som vi ska träna inför en pjäs på samt sjunga. Ehe...jag ska spela gud, som är den största rollen typ..mhm..funny. Nämen det ska bli kul, måste öva järnet nu så jag kan det när det är konfirmation nu på söndag. Sen ska jag också sjunga solo där, inte för att skryra eller så. But I like it so just shup up. Nä så otroligt dum ska jag inte vara. Men jag hoppas att det går vägen med det hela. Jag längtar ju typ ändå..

Ikväll SKA jag vara med REBECKA PETTERSSON & FELICIA LINDBERG och därmed basta.
För sen kommer jag inte att träffa dom små skitarna förrän på lördag, kulkulKUL.......!

puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du ÄR gud :)

2008-08-11 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback