Tidig kväll tror ja

Hmm..deppad för kvällens resultat? En aning, ja..
men det är bara att ta åt sig av sina misstag och sina positiva insatser har jag insett.
Allt kan ju inte bli perfekt, eller hur?
Stora, berömda målvakter kan också göra stora som små tabbar.
Klagar någon på dom? Kanske, vad vet jag. Bara att stora som små kan göra fel och att man inte ska deppa över det..
Imorgon är en ny dag, nya positiva som negativa saker kommer säkert att ske som det gör alla andra dagar.
Varför deppa över det om det nu händer varenda jävla dag?
Känner mig iaf peppad för att träna med a-laget iaf, peppapeppa!

Ska nog lägga mig tidigare idag, har varit vaken och sett filmer och har verkligen inte fått sova ut.
Verkligen inte..
Sovgott alla.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback