Annandag jul shopping

Så har man kommit hem från stan, fatta hur mycket folk det var?! Visst man vet att det finns mer än 100.000 människor här i skell...men fatta alla på samma gång. Okej så många var det nog inte..men många var det. Fanns hur mycket saker som helst man ville prova och köpa..men tror du man orkar stå i kö i en halvtimma bara för att prova ett plagg som kanske inte ens passar? Jag gör det inte..(A) Trodde inte att jag skulle hitta något men i slutet hittade jag två par jeans på Gina Tricot. Blev tillsammans 449:- men skulle ha blivit 898:- om det skulle ha varit ordinarie pris. Så där tjänade jag mycket pengar. Använde dock mitt presentkort..så det blev som inte att jag "betalade" något. Blev hur som helst nöjd med båda jeansen, ena paret var dock lite för stora vid benen. Så ska be Felicia(som ska in i morgon) om hon kan hitta en storlek mindre runt benen.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback