Baka pepparkakor

Hallå åter igen, har nyss bakat lite pepparkakor. Tänkte om ni var lite intresserade så ni ska få se på några bilder från bakningen..kommer dock bara vara två-tre stycken. Höhöh (A)


Här ser ni Herr och Fru pepparkaka, haha. Blev nå konstigt med deras huvuden så det ser ut som att dom nickar till varandra. Märkte det inte förrän jag råkade lägga dom bredvid varandra :)

Såhär många pepparkakor blev det i slutändan..kunde ha blivit fler men så glupsk som jag är, så åt jag lite av pepparkaksdegen (A). Varför dte också blev så få var för att mamma och Erik bakade från den i söndags och sparade lite till mig, så nej jag har inte ätit flera kilo pepparkaksdeg (A)

Slänger in några andra bilder också medans jag ändå håller på:
 


Küsse

Kommentarer
Postat av: Adina

Fin bild=)

2008-12-10 @ 16:02:44
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback