Buzz

Så då har ännu en dag gått. idag har det faktiskt hänt lite mer än gårdagen. Det som har hänt idag vet ni om ni har läst tidigare inlägg. Ikväll vet ni nog inte vad jag har gjort, inte allt iaf ;) Vi for då först hem till Linnea, jag började direkt att spela på hennes GH3, Linnea spelade med och vi klarade direkt ut karriären på Easy. Lätt som en plätt, efter det bestämmde vi hur det skulle bli på nyårs, tog ungefär 10 min. Efter det gjorde vi lite olika, spelade Audio Surf, spelade gitarr, spelade på mobiler, and so on. Efter ett tag kom Linnea på att vi kunde spela Buzz, var RIKTIGT kul, kanske för att jag vann?(A) Haha nämen det var roligt, var dock lite tråkigt att det var så OTROLIGT svåra frågor. AJa, men lärde sig alltid något :D Var en helrolig kväll.

Sovgott Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback