Gitarr

Måndag den 29/12-08
Ursäkta den dåliga uppdateringen. Ni tänker säkert att jag kommer att skriva 24/7 nu när man är ledig Men det finns faktiskt annat här i livet också :). Visst när det är skola, då är det en annan sak. Men nu när man faktiskt har tillgång dygnet runt så orkar man inte sitta vid datorn helt enkelt.

Idag har jag iaf(som jag skrev igår) varit med mamma på ica maxi och handlat. Filmen jag valde istället blev "Walk The Line", har ni sett den? Den är iaf gryyymt bra. Den handlar om Johnny Cash´s liv. Från barndomen till slutet(nästan). En otroligt ba film helt enkelt.

Har sen suttit och spelat gitarr. Egentligen har jag gjort det varenda dag numera efter julafton, men jag orkar inte skriva att jag har spelat eller så har jag helt glömt bort att skriva det (A).

Ikväll ska jag vara med Linnea, Elin och Felica, vi ska planera inför nyårs. Kommer nog inte att göra dte hela kvällen så det lär väl bli lite annat också :)

+jag saknar rebecka..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback