JUklappar

Torsdag 25/12-08
Ursäkta att jag inte har skrivit något på mer än ett dygn..men har haft fullt upp med gäster och annat. JUlafton blev iaf väldigt lyckad, fick i princip allt jag önskade mig. Blev dock lite besviken att jag inte hade samma julkänsla som förra julen, känndes inte lika spännande..kanske för att jag visste vad jag skulle få?

Detta var mina julklappar:
-Gitarr
-Helfigursspegel
-Kalender
-500:- på Gina Tricot
-500:- på H&M.
-Kläder
-Täcke
-Örngott
-En duk

Kanske fick något mer, kommer inte ihåg..kan alltid ha glömmt något. Blev iaf supernöjd med julklapparna. Kommer även att få några till imorgon av min syster och bror som kommer och ska fira julafton här igen :)

Imorgon är det Annandag jul så då ska jag, felicia och rebecka på mellandagsrean. Fatta så mycket jag kommer att shoppa då?! :O Nämen får se om det finns något över huvud taget. Brukar bara vara en massa skit på mellandagsrean (A)

Hoppas ni hade en trevlig jul!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback