My day

Så då har den här dagen gått utan att göra någon som helst nytta. Känns faktiskt....bra. tro det eller ej, pratade med pappa när han och erik kom hem. Berättade hur min dag hade varit. Gissa vad han sa? " Det är alltid skönt att ha en dag då du bara kan vila ut dig till kommande dagar". Något sådant trodde jag verkligen inte om min pappa :O Men det är faktiskt sant, har inte sovit mycket på några nätter, varit på stan och annat. Så det var verkligen überskönt att få sova ut. Sen att bara ligga framför tv:n gjorde det hela mycket bättre, när jag tänker efter åt jag inte så mycket, lite frukost som betod utav korv och mackisar sen ingenting förrän middagen..okej intressant att veta.

Ska lägga mig nu, imorgon blir det att fara in till ica maxi och lämna tillbaka en Mamma Mia film jag fick för mycket. Ska då välja ut någon annan. Någon som kan komma med något tips på en eller flera bra filmer? Efter det ska jag, felicia, linnea och elin planera för nyårs(som inte blev av förra veckan).

Sovgott Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback