Jag saknar fan..

HEJPÅDIG!
Så är man nyduschad och fräsch...notXD
Nämen har haft fotboll, gick ganska bra om jag ska vara ärlig. Känner att jag börja komma tillbaka till min gamla form igen. Sen ikväll blir det väl att ta det typ lugnt eller tråka as usual..
Allt bra med er då?=)
Själv är det väl ganska pissigt just nu, känner bara att jag vill lägga mig under täcket och gråta.
Mne fan jag ska vara stark, jag ska klara det...om inte...vet jag inte vad.


I remember the times..<3

Antingen fattar du eller så inte, jag tycker fan att jag har visat det iaf..



Puss!




Kommentarer
Postat av: rebecka

Antingen fattar du eller så inte, jag tycker fan att jag har visat det iaf..



?

2008-07-28 @ 10:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback