Lekstugan

Jag och rebecka har varit och köpt glass, mm gott.
Satt oss ner vid kanotudden och snackade ett tag. Rebecka ville bada, men hon gjorde inte det som vanligt...(A)
Sen for vi hem till mig och fixade i lekstugan, vi ska sova där i natt.
SKa först vara barnvakt åt Erik(min lillebror) sen ska vi vara vakna hela natten, så ni kan ju sms:aaa mig och rebecka. Hon kanske svarar, eller så inte(A)
Oj juste, när vi gick hem från kanotudden så kom det en jättesöt litten gubbe med rosahjälm. En som man hade när man va liten typ, frigolit hjälm typ. hehe..han va sööt.
Men nu ska vi sticka ner till konsum och köpa onyttigheter.

puss


Kommentarer
Postat av: anna

thankkkkkkkks=)=)=)=)=)=)

2008-07-30 @ 18:11:30
URL: http://annacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback