Ljusblåa dagar, seglar förbi.

Söndag 13/7-08
ASSÅÅ GAAAH!
Det har varit en riktig sommardag ute idag? Trodde först att det skulle bli som en vanlig regnig dag när jag vaknade upp hos felle. Spöregn ute och verkligen inte roliga moln ute. Packade ihop mina stuffs och tackade för mig.
For hem och satt mig vid datorn. Började sen se att det lyste in ljus och värme från fönstren.
Tack gud för att du uppfyller mina böner typ.
Så jag följde först felle ner till konsum och satt mig sen en timma och solade.
Kussen blev sur för att hon va blek och inte fick sola utan ist fick sitta i en bil påväg till dalarna.
HAHAHA säger jag bara!

Igår sovde jag över hos felle. Men först va vi på stan.
Jag tog på mig min nya klänning( som snart ska komma in på bild, bara jag hittar USB-kabeln ).
Vi for med 9.48 bussen och va framme vid 10.10.
Gick omkring och kollade litte smått och jag fastnade DIREKT för en underbart söt tunika( kommer på bild sen ).
men sa för mig själv att jag först skulle kolla omkring på stan mer innan jag köpte något.
Så det som blev köpt var tunikan(:, hårklämmor och nagellack. Ett sånnt med en rosavitt skimmer. Verkligen jättegulligt!
Ha det super alla läsare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback