Ljusblåa samt mörkblåa dagar

Torsdag 17/7-08
Dagarna bara flyger förbi nuflrtiden. Man hinner inte känna någoting utav dom förrän dom är borta.
Det har gått en månad av sommarlovet, en månad kvar...shiet. Nyklass, jag känner ju alla, men so what?
Jag vill fan ha kvar den gamla klassen. OHH jag kom på, hela klassen måste ju typ fara och bada på VB.
Det blir bra, haha!

Sen tänker ni kanske..."amen varför ha Ljusblåa dagar samt mörkblåa dagar som rubrik när du sitter och snackar om din jävla klass?"
Ska vi säger såhär, många dagar har varit dåliga, många har varit bra. Tyvärr så är det fler dagar som har varit dåliga än bra. Tur är att jag har så otroligt bra vänner. Dom stöttar mig fan in i det sista. And I meen it!
Sen ett + på simon som alltid hjälper mig när jag har problem.
+ på jenny ,felle och rebecka också för att dom också alltid hjälper mig!<3
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback