Naalleeen Alfred

18/7-08
Helluu alla krabater(A)
Hoppas ni mår bra, själv är väl humöret inte på topp om vi säger så.
Snackade med en kompis igår, väääldigt länge och tja, vi redde ut det men det känns ju inte som färr längre, tyvärr.
Aja nog snackat om det. Idag har det verkligen varit SUPERBRA väder över 30 grader i solen, that's great!
Tyvärr solade jag inget idag, blev att fara ner och doppa sig i vattnet och litte annat.
Hehu, jag och min brorsa köpta en otroligt söt nalle..(och nej jag är inte för gammal för nallar:))
Kom sen hem och tog det lugnt, skissade på en bild och lyssnade på musik.
Tilllssss nu, ska nog ta och sticka från datorn.

Puss!


Litte suddig bild, men han är verkligen supersöt.
Haha vi döpte han till Alfred, ett väldigt passande namn tyckte vi! :}
50:- betalade vi för han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback