VA FASEN, REGN IGEN?

Ahhh!
Hej alla.
Asså jag fattar ingenting, det va mulet i morse, soligt mitt på dagen(va faktiskt ut och solade i en kvart(A)),
och sen nu ÅSKA FFS?! Jag blir störd..ursäkta mitt språk..men WTF? Ehm...jag och rebecka hade varit och lämnat bilden jag har ritat till Julia i hennes brevlåda och for sne till konsum, köpte litte smått och gott och satt oss sen på bryggan vid kanotudden. Underbart härligt, men så..helt plötsligt började det regna. Vi packade ihop våra saker och stack iväg. Det småregnade bara så vi tog det lugnt. Sen efter konsum kom värsta störtregnet. VI BLEV ASBLÖTA ska ni bara veta.
Vi cyklade järnet hem till rebecka, satt oss i hennes husvagn och såg på film medans vi åt jordnötsringar heheh vääldigt hälsosamt en timma före man ska äta middag, jotack jag vet (A)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback