Fredag 13/6-08

Fredagen den 13, ahhh?
Vi har då kommit hem från finland, egentligen igår.
Men mådde så jävla dåligt då så jag orkade inte skriva.
Berättar idag ist.

Vaknade först 4.55 och gjorde mig klar, packade det sista och sen bar det av.
For med bil från ericsson huset till Umeå.
Jag åkte med emelie, rebecka, och linnea, hehe satt och spelade typ pokémon hela vägen,
litte töntigt, jotack, jag vet...(A)
Va framme vid 8 och checkade in.
Sen bar det av med båten den låånga vägen till Waasa.
Hade kul på båten och dåg dåliga filmer, haha (A)
Va framme vid halv 3(finsk tid=halv 2 svensk tid)och började då gå mot våran camping.
Det regnade och blåste så det va väl inte det bästa vädret kanske..
Packade upp och hade sen kul på kvällen, badade och bastade med nästan alla i klassen.:D
Somnade vid 2-halv 3 kanske och gick upp 8. For sen klockan 9 till tropiclandia, det är ett badställe som verkligen va enormt stort må jag säga! :O
Käkade sen lunsh där och for sen till waasalandia som är ett tivoli typ :)
Där fanns det forsränning som vi kanske åkte typ 30 ggr om inte mer (A).
haha fick t.o.m med oss föräldrarna att åka :D
Åkte skeppet också ett X antal ggr. :)
Sen va det dags att fara hemmåt till campingen.
Käkade på resturang och for sen tillbaka.
Va med ville, pierre, linnea och elin.
Skitkul må jag säga, och eftersom emelie och rebecka typ inte skulle sova på att tag så sov jag inne med dom;)
Somnade kanske vid ett endå, hehe.
Blev sen väckta halv 7, for och åt frukost, packade, städade och sen for vi.
Farväl finland.
Båtresan va dubbelt så kul som den innan så det va typ bra :D
Det var verkligen en otroligt rolig resa som jag aldrig kommer att glömma,
8b är verkligen den bästa klassen och jag menar det!
Tack för resan!<3

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback