Lördag 14/6-08

Menhallådär! ;)
Idag är första dagen på sommarlovet, and me like.
Visst jag tänker på att det inte finns någon klass mer som heter 8b,
som hade 17 underbara elever. Som var världens bästa klass.
Men vi försökte att göra något åt det och det gick inte vägen.

Idag har jag och rebecka varit på joypeak i det närmsta hela dagen.
Gått omkring, varit med folk och haft det allmänt roligt.
Vet inte vad jag ska berätta mer,
Alice, rebeckas kompis, kom senare, och då blev det ju typ roligt då med :D
For sen och badade, fast det va bara rebecka som badade,
jag och alice tittade bara på (A)

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Mia

Badkruka :O

2008-06-15 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback