Måndag 16/6-08

Vilket jävla väder?! :O
Hej på er alla, hoppas ni har det skönt i solen.
Nu när den äntligen är framme vill säga..

Ska sammafatta gårdagen.
Va på konfa och fick veta att någon tänt eld på våran skola.
Trodde först att det inte va så farligt.
Men tyvärr så blev det litte mer än en gnista eld..



Så såg då alltså våran skola ut när den brann..^
Så jävla tragiskt.
Den startade mellan 14.00-14.30 och dom fick kontroll på elden 23.00 ungefär.
Hann inte titta så mycket, men utav det jag såg, fällde jag en tår.
I 6 år har man gått där, haft sina bra och mindre bra stunder.
Visst, jag gillar inte skolan.
Men, visst känns det konstigt att den har brunnit upp på riktigt..

Idag har det också varit konfa.
Cyklade med Emelie H dit,
trodde att vädret skulle hålla sig,
meeeen icket.
Vi skulle alltså cykla hela dagen till 16.00 från 10.00.
Vid 13.00 så började det åska järnet och spöregna.
Det va ju inte så kul att cykla i det inte....
Kom sen hem och nu sitter jag här vid datorn,
eller egentligen springer jag fram och tillbaka.
Sticker på onsdag till turkiet, klockan 22.00 går planet.
Ikväll blir det att vara med rebecka tror jag, annars blir det att vara med främmandet.




Jag trodde att ett löfte var till för att hållas,
men icket..


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback