Måndag 3/6-08

Hallååååsverige! :)
Hur är det med alla?
Här är det super, superbra väder och hela skiten!! :D

Glömmde ju att skriva igår så ska väl sammanfatta det också!
Det va ju skola igår då,
skulle egentligen ha sovmorgon meeeen vi hade elevrådsmöte 9.00,
så det blev ju inte så värst länge.
Tog först typ mer än en timma av mötet och sen skulle vi 8:or räkna rösterna till
nomineringarna av årets par, årets jibber, etc.
Och det tog typ också en evighet?
HAHA då börjar jag tänka på carola, en eeevvviiggheeeet, en koort sekuuuunnd.
Ehm, tillbaka till ämnet.
Hade sen NO grejjs, sexord typ :S
Sen hade vi SO och svenska.
Hade ingenting att göra eftersom jag är typ klar med allt? :)

Så idag då,
idag har vi har typ en normalt kul dag.
Men inte krattningen....ursch! :(
Fast vi bestämmde  idag att vi typ ska med klassen till gotland! :D:D:D:D:D
Inse hur jävla kul det kommer att bli?!
ATt fara dit med bästklassen och tillbringa dom sista dagarna med alla underbara personer!
Far på måndagkväll (9/6)med nattåg till Ny.......nånting, sen åker vi båt över till gotland(10/6).
Då stannar vi då där på en camping till 12/6 då vi åker båt samt tåg tillbaka.
Vi är då framme 13/6 och missar då SKOLAVSLUTNINGEN!!! AAAHHH!
Fatta så skönt, då behöver jag inte sjunga........hehe(A)

Kommer in sen och skriver mer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback