Tisdag 17/6-08

Hej på er alla! :)
Hur är det? Är allt bra?
Här är det typ bra, känner mig både förvirrad och litte smått förälskad.. :]

Idag har det varit konfa då, det känns som en jävla sommarskola ffs?!
Assåååå, men jag slipper det nu när jag ska till turkiet, :]
Känner mig så jävla överspännd nu att jag inte vet vad.. :]

Ehm tja, en bild jag tog igår, vettefasen vad jag tycker om den, meen..

Ikväll blir det att sticka till brorsan, kanske hinner att hitta på nått med rebecka eller någon annan?
SMS:A isf!:D

Känner mig lycklig i din närvaro,
du får mig att må så jävla bra.<3

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg bild! Gillar frisyren!:)



Ha en toppenbra fredag!

2008-07-11 @ 13:31:54
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback