Torsdag 5/6-08

Ojj jäklar, jag har nog glömmt några dagar nu?! :O
Nuuu är det sommar, det gar varit varmt hela den lååånga veckan. Me(L).
Trodde att det skulle bli perfa..</3

Har väl inte hänt något speciellt den här veckan.
Hade ju tänkt fara med klassen senare i veckan på söndagen eller måndagen.
MEN NEJDÅ?
*Det fanns inga platser på campingen.
*Ett tåg har farit ut spår någonstans så alla tåg är inställda.
*Vi hittar inget annat sätt att ta oss dit.

Det var ju verkligen toppen.
Trodde att sommaren skulle bli perfekt.
Men ska väl inte klaga, kanske kommer på något annat sätt att ta sig dit.
HOPPASHOPPASHOPPAS!
Eller, att vi far någon annan stans.

Såå, nu är det inte länga kvar innan sommarlovet.
Dagarna blir nedräknade och jag längtar som faaan.
Men som jag har sagt alla andra ggr, så är det bara några få dagar kvar med klassen.
Känner mig piss just nu..

Sååå ikväll har man då varit med felle, rebecka och alice :)
Sen HAR JAG KLIPPT MIG!
Bild nedan! ;)

Blev nöjd :)



Ikväll blire att ta det lugnt! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback