Lördag 24/5-08

Godkväll, eller kanske godmorgon?
Egentligen sitter jag nu här och skriver fast det egentligen är söndag.
Klockan är 00.20 och jag har just sett melodifestivalen som blev ett fjasko?
Inte nog med att sverige trodde att dom skulle vinna,
vi fick JÄVLIGT låta poäng...ynka 47 småa poäng..
Trodde faktiskt inte att vi skulle komma nå längre med Perrelli,
men man hoppades ju alltid.

Idag har jag och felle varit på stan och shooppppaaaat.
Eller, jag köpte en tröja och sminktjoffs, haha.
Fikade på wayne's och skrattade.
For sen upp till trädgården och köpte morsdagspresenter.
Sen på kvällen hade jag HUR tråkigt som helst.
Hade tänkt fara på matchen som vi hade idag med Rebecka,
men hon hörde inte av sig.
Så det blev en jävligt tråkig kväll ikväll..

Men nu ska jag nog ta och leta åt sängen, undra vars jag kan ha hett den?
Bäst att jag börjar nu så jag hinner att sova.

Sweet dreams!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback