Lördag 31/5-08

Men hallå där i solvärmen!=D
Nu känner man verkligen att det är sommar, solen skiner och även fast dom moln som nästan är obetydliga går för så är det varmt i luften. ME(L).
Nu LÄNGTAR man bara tills sommarlovet, att bada, äta glass och bara allmänt ta det lungt.
Sen blir det att fara till Turkland också, om 19 dagar bär det av! :)

Har idag varit bort till rönnskär och kollat där.
Eftersom pappa jobbar där så var jag tvungen att följa.
Trodde först att det skulle bli astråkigt,
men allt va ju typ gratis.
Popcorn, sockervadd, korv, fika.
HELA SKITEN VA FUCKING GRATIS! :O :D
Så man ska väl inte gå in på så många detaljer, men jag åt väll litte utav varje(A)
Sen va det konsert också,
Anders och någon och Sanna Nielsen.
Lite jag kanske avgudar henne........
Här kommer några bilder från dagen.


Här va någon maffig grej från själva rönnskär. Typ massor av giftiga saker i den eller nått?


Hennes autograf.
Fatta om man kunde skriva så snyggt...........

Så nu ska jag väl ut och sola medans jag kan så jag blir litte brunare innan turkiet.
Kommer in senare och skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback