Måndag 19/5-08

MeeenTjaaaah! =)
AHHH äntligen snart sommarlov. Men shiiet så fort det har gått.
Det känns som att det var nyss vi började 8:an och snart är det dom sista dagarna med våran nuvarande klass.
Vet inte vad jag ska säga mer än att jag kommer att sakna alla mer eller mindre..
Men tyvärr så är ju Rektorn litte wierd så kan tänker inte på oss, nej..nej..

Ikväll blir det att fara och träna med Dam-laget, yes.
Efter två missade träningar så är jag tillbaka på guldvallen igen:)

Idag har väl dagen varit som vanligt.
Sovmorgon som vanligt och sen tyska.
Vi fick läxa men behöver inte göra den eftersom jag ska på en konsert och sjunga då(A)
Fan så pinsamt, solo..
men..jag har gjort det förut så det ska nog gå bra nu också! :)
Sen så hade vi NO.
Det var VERKLIGEN DEN FRÄSCHASTE filmen jag NÅGONSIN sett......................
En jävla p-rulle med nakna män och kvinnor :S
haha men vissa tyckte då om det, nämner inga namn..

Hade!


Kommentarer
Postat av: Mia

åhh vad roligt att du ska sjunga! :)

2008-05-19 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback