Måndag 26/5-08

Shuuuueee! ;)
Igår va det typ sommar, nämen det var hur varmt som helst och man va ute och glassade i solen!
Idag, är det kallare och blåsigare + det haglade idag IGEN? :O
Det skulle inte förvåna mig om vi fick en vit sommar i år..

Så har ännu en dag gått, skolan har åter börjat om och man är lika trött som alltid.
Satt uppe till ett inatt sååå, man kan väl säga att jag va litte trött.
Fast man hade ju sovmorgon, så det va ju litte bättre ;)

Skolan va väl som vanligt, samma gamla shiet.
Håller på att skriva någon jävla uppsatts på SO:n, fattar ingenting...

Ikväll va jag och åt på dallas med elevrådet och skyddsombudet.
Ehm, kanske inte låter så kul.
Meen, det va väl typ okej :)
När vi satt och åt så kom det en gubbe som va typ full för han luktade, eller ska jag säga STANK sprit.

-Pluggar ni fortfarande i skellefteå?
-Ja.......?
-Ni har väl inte några droger med er?
-Ehm...nej?
-Bra för jag är en polis från stockholm!

HAHAHA, han va en rund, ganska stor gubbe med roliga glasögon på sig.
Så, vi fick väl en liten skrattattack när han sen gick därifrån..
Åt sen glass på candy's, mmmmmmmmm gottttt.

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback