Onsdag 14/5-08

Hejsan!=)
Det börjar nu att bli med lagomt stora mellanrum som jag glömmer vissa dagar.
Så jag får väl åter berätta vad som har hänt under veckan. :)

Under dom två dagarna jag har missat så har väl ingenting speciellt hänt.
Vårat brev som vi skickade till rektorn hade han visst inte läst???!!! :O
Så Jag, Linnea, Victor, Rebecka och några till stack ner till rektorn för att höra om han hade fått brevet vi hade skrivit. Det hade han tydligen inte utan kollade sin hög full med olästa brev och annat.
Vi blev otåliga och trodde att han inte hade fått det.
Efter ett tags letande så hittade han det.
Han lovade att han skulle läsa det,..egentligen tror jag inte att han gjorde det.
Vi ville att han skulle tänka igenom sitt beslut innan mötet skulle vara den dagen.

Det som förvånar mig mest är nog att ingen i klassen vill byta eller slå ihop.
Alltså vi har ju inte varit den bästa klassen för endel.
Men ska jag vara ärlig. Så är det den bästa klassen jag har gått i.
Aldrig skrattar man så mycket som på skolan(som egentligen ska vara såååå tråkig).
Hatar att vi ska slå ihop klasserna.

Sen i helgen börjar serien. PEPPAPEPPAPEPPA!=D
Bannemig att vi ska vinna i år ;)

image7
Sen varför jag valde den här bilden vet jag inte, typ en sommarbild? Haha^

Hade!

Kommentarer
Postat av: reeebs

hihi vare den bilden du tog på min studsmatta? (A)
pussssss

2008-05-18 @ 17:50:51
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback