Onsdag 28/5-08

Men tjo! :)
Idag är det verkligen SUPERVARMT ute, man får verkligen sommarkänslor och nu längtar man bara till sommarlovet!
Fast ändå inte, då splittras klassen och vi kommer aldrig att träffas så som vi har gjort förut.
Damn I'm going to miss it..</3

Idag har skolan varit typ sådär.
Hade so skit idag, fast jag blev klar med so grejjen så det var ett +
Fick sen tbx engelskaprovet, jag fick VG!!! :D
AHH, jag trodde att jag skulle få G..
Hade sen NO och ehm, det var ju lika intressant som det alltid är.. (A)
Sen lunch och tyska.
Sist var typ målpass eller vad det nu heter.
Gick då till bilden och ritade.
Jonte hade inget för sig så jag ritade av han,
fast han slängde den sen :(

Ikväll blir det fotbollsträning, sista gången på grus.
SÅ JÄVLA SKÖNT!

Och sen om ni vill veta så kan jag jongglera eller hur det nu stavas med en tennisboll,
mitt rekord är 10, BARA OM NI UNDRAR! :D

Jahapp, då har man haft sista grusträningen.
SÅ FUCKING SKÖNT!
Det var verkligen AS varmt att träna idag,
och själv har man ju mycket träningskläder på sig för att man inte ska göra illa sig på gruset.
Så det gjorde ju inte det hela bättre..
LÄNGTAR TILL GUNSEEEN :]

Ikväll skulle jag och rebecka fara till konsuuum, men hade träningsvärk, så vi får fara ngn annan ggn gummsi.

Sen vill jag bara säga tack till vissa personer, ni vet vilka ni är!<3

Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback