Söndag 11/5-08

Tja!=)
Om du eller ni har läst mitt förra inlägg så var det ju ganska varmt igår, men bannemig att det skulle vara dåligt väder idag.. :(. SOm jag säger, vädret är litte konstigt..

Så idag har man då varit på Gudstjänst, jäkulst tråkit..men det är det jag måste göra,
nu har jag bara 4 ggr kvar innan jag har farit på dom där 10.
Sen så tränade jag litte på läxan samt till alla prov, men det gick litte trööööögt..(A)

Match idag också. Gick super, eller iaf inte för mig.
Gick väl hyffsat, fick till en riktigt bra utspark idag..men resten, bullshiet.
Vi vann iaf med 1-0, så jag höll nollan idah med.
Tack vare alla i laget.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska jag kommentera? =O /lolilela

2008-05-12 @ 09:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback