Söndag 25/5-08

Meentjo!
Jahapp, så sitter man här och bloggar igen.
Dag ut och dag in, fattar egentligen inte vad som är grejjen med det hela(A)

Idag har det då varit morsdag så vi grattade mamma.
Blev väckt klockan 9 av min lillebror....inte ovanligt..suck..
Eftersom jag såg en film till 3 i morse så kan man väl säga att jag var trött XD
For och kollade på eriks match, blev typ förvånad att dom är så jäkla bra?! :O
Efter det blev det att fara till farmor och fika, sen fick jag reda på att vi skulle fara och äta ute så då blev det ingen fotbollsträning......................................:(
Var med Felle före, körde klockan och felle ägde på det..., åt tårta och såg på gossipgirl.
Eftersom det inte blrv någon träning så for jag och Rebecka ut och sprang.
Vi träffade då på en igelkotte när vi efter springandet hade satt oss i lekparken.
Den var nog förkyld, eftersom den snorade :O

Nu är det då kväll, är ganska trött meeen orkar nog vara uppe ett tag till.

Sen så blir det snart turkietresan, läängtar som faan!
Det bär av den 18/6 :)

image15

HIHI! :)

image16

Sovgott era nattugglor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snorig igelkott
:D:D:D:D:D

2008-05-26 @ 09:21:39
Postat av: Antonia

Side village och kumköy beach i fina turk<3 kommer aldrig glömma :D haha tänk att du ska bo på samma hotell som jag bodde på ^^ Det är verklgien asfint! bättre än på bilderna <3 ha det bäst !! älskar dig vännen<3 och glöm inte att kolla efter han den unga receptionesten ;D damn han är snygg!(A)<3333333333

2008-05-30 @ 18:44:45
URL: http://supersweetsisters.bloggspace.se
Postat av: flonne

åh där har jag varit, guh så härligt det var!!

du kommer att älska det, var där förra året, håll utkik efter två snygga turkar :D

2008-06-01 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback