Tisdag 20/5-08

TjosanSvejsan! =)
Idag har jag jätteont i mitt lilfinger som jag stukade på fotbollen igår :(
Det är blått och svullet (A)

Idag har skolan varit litte smått rolig.
Fast vi hade ingen gympa idag så det va litte trist,
fast då stack vi hem till victor typ hela klassen och tittade ppå hans moppe(?).
Vet inte varför alla stack dit.
Sen när vi gick hem så joggade jag och linnea typ hela vägen! :)
På HK:n bakade jag, Cornelia och Emma bärpaj.
MMMMMMM!

På kvällen va jag med Rebecka och tränade inför engelskaprovet som vi ska ha imorgon :S:S:S:S
Meeen, det funkar nog :)
Sen bakade jag och Rebecka kladdkakemuffins, hehe litte onyttiga va vi idag (A)
Sen kom felle och sen stack vi hem.

hade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG KOMMENTERWIARIARr

2008-05-21 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback