Tisdag 27/5-08

TjosanHoppsan!
Idag har det varit strålande sol nästan hela dagen.
Tur va ju det, eftersom vi skulle cykla 3 MIL idag..ehm JÄTTEKUL!

Trodde att det skulle bli astråkigt, meeen, det blev roligare än jag trodde.
Kartan sög, vägen sög, men tjejerna ägde!
Ni gjorde dagen så mycket bättre.
Här kommer några bilder från dagens cykeltur:

image17

Eftersom det var jobbigt att cyklade så fikade vi, hehe..gott.

image18

Våran fina utsikt under fikapausen (A)

image19

Tja egentligen fattar jag inte hur vi kunde orka.
Att cykla 3 mil låter mycket,..men det var roligare och mindre jobbigt än vad vi trodde.

Hade krassligt i halsen när vi cyklade, så vi får se hur det blir med träningen ikväll.
Vill faraa, vill inte missa mer träningar nu..

SÅ har ännu en dag gått.
Träningen gick väl hyffsat, va hur trött som helst..
meen..det är bara att bita ihop.
Sen så har jag märkt att jag pratar för mig själv när jag tränar,
om jag greppar bollen rätt eller så...
HAHA, tillåt mig att skratta... :D

MEEN, nu får jag inte sitta vid datorn mer, så blire inte kul för mig(A)
SKa lägga mig med en FRIDA tidning och sen så småningom somna.

Sovgott alla bloggläsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback