Torsdag

HejsanHoppsan!:)
Ursäkta att jag inte skrivit på några dagar.
Har som inte haft tid och inte orkat att blogga dag efter dag.
Så nu får jag väl sammanfatta dom dagarna jag har "missat".

På måndagen var jag som sagt och tränade med A-laget och det gick verkligen SUPER!
Ska få träna med utvecklingslaget i sommar. Är typ glad?!=D

Tisdagen var det träning och sen inte mkt.
Skolan sög som vanligt. Hade fysikprov, jag tror jag får g..men inte mer.. (A)

Onsdagen var det också träning.
Den var iaf lite roligare än onsdagens träning.
Sen efter träningen så fick man då LOV!!
Så jäkla skönt!

Och så till idag.
Tråkat hela förmiddagen medans jag väntade på att sticka ner med Julia till grusplanen.
Men vi tog det på eftermiddan eftersom det va så varmt så vi solade..(A)
Då när vi tränade så blev det väl mycket insparkar..fast julia är betydligt bättre än vad hon egentligen tror! :)
Jag lärde henne dessutom att skjuta med vänster fast jag själv inte kan skjuta med någon fot..:]
Just före vi skulle fara kom också en fullgubbe som sköt på mig och ville sen stå i mål..
Julia blev kär i han...HAHA. Julia är söt.. :]

Men nu blire att lägga sig och sova.
Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback