Torsdag

TjosanHoppsan!
Nu har man inte skrivit på ett tag så får väl sammanfatta dom dagarna som jag inte har skrivit på.

Dagarna har väl inte varit så speciella.
Har fått veta att vi kanske ska sätta ihop våran klass med dom andra tå 8:orna i 9:an....
MM JÄTTEKUL!
Har snackat mycket om våran klass, att ingen har trivts där. Att alla blir mobbade.
Men klassen har blivit så jävla bra nu. Jag skulle egentligen inte kunna välja någon annan klass.
Alla kan snacka och ha róligt med varandra.
Jag skulle aldrig kunna byta bort den. Det vill ingen annan heller.
SÅ jag och alla andra i klassen har skrivit ett brev till rektorn.
Att vi inte vill att det ska bli så och att arbetsmiljön blir så jävla värre osv osv.
Sen har vi fått underskrifter av alla i klassen + dom andra klasserna också.
Jag hoppas att det verkligen inte blir så...skulle bara bli så jävla fel...
Men då har vi iaf försökt...

Ikväll blir det att vara med rebecka, annars tränar jag insparkar som vanligt..
Ska man bli bra så går det bara med träning, hehe.

Ojj, jusste. Jag glömmde... Jag får inte vara med på PSG..bara för att vi ska utomlands då..kul men ändå inte.. =(

hade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det blir bra med klassen. Titta gärna i min blogg! :)

2008-05-08 @ 17:14:43
URL: http://johannajosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback