aaaaa

Torsdag 25/11-08
Idag har det vart den dryga dagen som vanligt. Ändå har dagen och alla abdra dagarna gått så mycket fortare än förut. Tror at tdet är för att killarna är borta..ska ändå inte klaga på dom. Vi tjejer pratar nog lika mycket som dom när dom är på skolan. Idag blir det att plugga tyska..får se om det blir att vara med någon.

Känner att jag inte har något att skriva längre..ta bort bloggen?

Såg just att jag är med på tv...
http://norran.se/nvtv/?iframeurl=http%3A%2F%2Fnorran.abcdn.net%2FabPlayer2%2Fdefault.html%3Fpath%3Dnorran.abcdn.net%2FTV-ARKIV%2FInslag%2F%26playfile%3D081126_ABBA_750k.flv
küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

jag tycker inte att du ska ta bort den, men jag fattar hur du känner.

2008-11-27 @ 18:00:24
Postat av: Linnea

Nice att du var på tv :D Men du ta inte bort bloggen, du kanske bara tappat skriv lusten för ett tag, det gjorde jag, men nu skriver jag ju igen =D

2008-11-27 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback