Guten morgen

Lördag 22/11-08
Godmorgon! Om ni tittar när dettta inlägg är skriver så är det ganska tidigt på morgonen. Jag och Rebecka vaknade av hennes väckarklocka vid 6.40...jag somnade om en stund men inte Rebecka..så..tja..här sitter man nu.

Igår var det riktigt trevligt. Vi gjorde som ingenting från början sen stack vi till konsum. Måste bara få berätta att vi inte alltid är vi konsum lika mycket som alla säger :O vi har varit där 2 ggr i veckan..är det mycket kanske? Sen ringde adam så vi for till honom. Kom inte på så mycket att göra, körde twister först..eller ska vi säga att det var jag som gjorde det? Sen såg vi på film, Crach hette den, tycker att deb var riktigt bra faktiskt! :) Vid 23.30 for vi hemåt och kom hem exakt 00.00.

küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback