Luciatåg

Torsdag 6/11-08
Okej folk verkar inte vilja svara på mina frågor, tja då är det inte värt att jag skriver dom heller=)

Igår blev det inte mycket gjort för min del, när jag kom hem från stan så blev det massa plugg inför engelskaförhöret idag. Eller mycket och mycket..höhö=]

Idag har det varit den drygaste lektionen, men ändå den lättaste dagen på länge för mig och linn. Vi hade sång 9.40 sen luciatåg 10.40 och sen skulle alla sångelever sjunga halv ett inför en ABBA konsert som kommer att bli någon ggn i november tror jag. Gud vad nervöst, ni får inte komma...hehe (A)

Ikväll blir det nog att vara med Rebecka var det tänkt iaf=)

Bilden på koftan jag köpte kommer nog ikväll, kom på att ladda digitalkameran nyss så tja.. (A)

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback