SNÖÖ

Fredag 21/11-08
Känner mig bara deppig just nu. Har verkligen fäst mig vid barnen och dom vid mig..kommer att sakna dom små liven. Otroligt mycket..=/

Idag på morgonen när jag och min lillebror skulle till felicia för att möta upp henne så ser vi att det börjar snöa. FINALY! Jag önskade verkligen att det skulle snöa hela dagen och vad blev det?! Jo det hra snöat från 7.50-13.00 konstant! Härligt, äntligen får man lite snö.


Tog från mitt fönster. Vet inte om man ser snöflingorna. Det snöade iaf ganska kraftigt då jag tog kortet!! :O :D

Ikväll blir det att sova över hos Rebecka..ska bli riktigt kul. Var jättelänge sedan sist.

küsse

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Allt bra idag? =)



Ha det så bra.

2008-11-21 @ 14:02:27
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: pappa persbrandt

inte ta tid madde XD

2008-11-23 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback