Datavirus och antivirussystem

Torsdag 9/10-08
Varför jag inte skrev något igår va för att våran dators antivirus programm försvann, helt utan anledning. Vi fick såklart virus direkt så jaa..pappa fick fixa med det dära och blev arg. Inte fina ord lät det i detta hus. Aja han lyckades fixa det tillslut iaf och det är jag glad för! :)

Idag har det varit lucia träning på morgonen inför lucian just före jul. Ska bli riktigt kul tycker jag! Sen hände det väl inget speciellt. Såg på en pjäs "unghästen" heter gruppen som framförde den. Såg den förra året också så det va väl inte allt för intressant. Men vi skippade massa lektioner, så det va ett stooort +! :)

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback