Halloween

Har just snackat med min kusin om en otroligt ROLIG sak! På lördag ska jag till henne, då ska vi och några av hennes tjejkompisar fira halloween tillsammans. Vi ska klä ut oss spökigt eller något annat, You get it och ha det trevligt. Fy vad jag längtar, har redan fixat med kläder. Gissa vad jag ska vara......? En ZOMBIIEEEE, gaah vad läskigt. Haha nämen...det kommer nog ut bilder sen om hur det var uppe hos mormor och morfar och med kusinen. Det här blir nog det sista inlägget för idag. SÅ har ett toppenlov och en toppenhelg!


ja jag gillar att ta kort på avloppsgrejjen, ja!

Küsse


Kommentarer
Postat av: Fellzoooo

Ha det roligt hos din mormor och morfar och hälsa från mig! :D

2008-10-28 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback