Hosta

Måndag 6/10-08
Gud vilken hosta jag fått nu. Visserligen hostade jag inte så mycket på skolan och lektionerna(för att jag försökte hålla mig). Ont i halsen har jag inte, för det hade jag i helgen..men..men..nu kommer det där kliandet i halsen och hostan som kryper upp efter halsen för att få hostas ut. Ni fattar va? Jobbigt...-.-

Idag fick vi veta att matteprovet har flyttats till på onsdag, inte för att det gör någon skillnad för mig då. Samma sak med So:n, skulle ha haft det 15:e men blev flyttat till 22:a, en vecka extra att plugga på, yay! Jag och rebecka va också och kollade om prao platser idag, blev att praoa på f-1-2:orna, vill säga dom som går i förskolan, ettan och tvåan. Praoade förra året på sjukhuset och hade tänkt det även i år men det var allt för mycket AT-elever så jag ick isf lov att vänta till början på nästa år...erm..så det blev alltså på lågstadiet. SKa nog bli hyffsat kul ändå=)

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback