Världens minsta fingrar?

Torsdag 23/10-08
Hallå!
Allt bra med er? Med mig är det bra,  eller bättre än igår iaf..
Dagen idag var och ÄR den tråkigaste dagen i veckan(förutom då jag har sånglektioner, men det är en helt annan sak).
Förutom när vi tränar inför lucia. Kanske inte har berättat det för er, men alla 9:or varje år ska ha ett luciatåg för resten av skolan, PIIRRRIGT. Så vi tränar varje torsdag i ca. en timma. Tror att det kommer att bli riktigt bra=)

Sen på so:n idag hade vi diskussionsfrågor. Hamnade med alle, jonte, frans och linn(sjuk). Det blev nog inte så mycket diskussioner, mest om händer(:O). Jag måste ha världens minsta händer eller nått,  alles måste ha varit dubbelt så stora:O..hmm..får tänka på de där=/

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback