Inte aktiv

Måndag 22/9-08
Jag ber åter igen 1000 ggr om ursäkt. Men jag känner mig verkligen inte peppad för att skriva blogg längre. Folk kommenterar inte, har inte lika många besökare och ja, vad ger det då att skriva? Så jag har bestämmt mig för att göra ett sista försök att åter börja skriva så mycket som jag gjort förut.

Gårdagen va inte alls så speciell. Gjorde absolut ingenting den kvällen OCH dagen, därför orkade jag inte blogga. Idag har väl skolan varit normal, Rebecka for hem från skolan för hon mådde inte bra, krya på dig. Jag va med Malin så vi for till OK och köpte en glass var, fick den av Malin, tack så mycket=] Ikväll blir dte nog att vara med Vikke, Linnea & Elin om inte annat.

küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Fortsätt att blogga, tkr jag.

Ska försöka kommentera varje dag=)

2008-09-22 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback